Foto’s laten ff op zich wachten

12 juli 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Hi allemaal, we hebben de heenreis erop zitten via Hong Kong en Sidney en zijn in Auckland aangekomen. De foto’s moeten nog aangevuld worden maar we hebben wat problemen met de aansluiting tussen camera en telefoon dus dat duurt nog ff. Maar t verhaal kunnen we al wel vertellen.

Hong kong was warm, en heel klef. Er hing een mist boven de stad waar t wel 30 graden was. Alles plakte op je lijf. Eerst naar peak view gegaan maar daar zagen we door de mist niks helaas. Toen van daaruit naar beneden gelopen door het groen naar de stad en langzaam kregen we een mooie blik op de stad. Het leek een beetje op “planet of the apes”, vanuit het oerwoud doemen de hoge flats op.

In het oude stadsdeel lekker rondgekeken en foto’s gemaakt maar dan slaat de vermoeidheid in combinatie met de hitte hard toe en kunnen we onze ogen nauwelijks meer open houden. Dus vroeg weer terug naar het vliegveld om door te reizen naar Sydney.

Wordt vervolgd!

1. Pieter Cobelens:
    13 juli 2019
    Schiet op met die foto's!
  2. Sien:
    13 juli 2019
    Ja ja vrouwen en techniek 😂😂 Klaas zou zeggen: lees de gebruiksaanwijzing ff dat scheelt🥰