Sydney it is!

13 juli 2019 - Sydney, Australië

Wat een heerlijke stad! On 06.30u landen en om 09.00u in de hop on hop off bus🙈 om Sydney te beleven! Klein detail... nacht twee in het vliegtuig leverde niet echt het slaaprendement op wat je zou willen. Vandaar de keuze voor deze  bus (goed excuus om de toerist uit te hangen). Lekker weer en we stappen als eerste uit bij een heerlijke coffee-bar voor een cappuccino en  een ‘lange’ zwarte koffie. Oh en een flinke koek erbij, gewoon omdat het lekker is! Daarna op naar Bondibeach, Harbourbridge, de Operahouse en alles wat daar tussen ligt (dat was niet zo veel🤣). Tijd voor lunch! Terras onder het Operahouse en met uitzicht op Harbourbridge, soort van decadent... maar dat vinden we niet erg. Luxe went snel. We bestellen een heerlijke vislunch voor twee personen. Deze is gesponsord maar de sponsor wil graag anoniem blijven. Dat respecteren we🤘Het is duidelijk.... een after lunch dip ... knikkebollend, achter een grote zonnebril Sydney vanuit de hop on hop of bekijken 😎. Het jetlag monster slaat keihard toe. Maar wat een topdag. Nu doorrrr, 3 uur vliegen naar Auckland! In een bijna lege kist.

1. Alberto:
    13 juli 2019
    😘... Heerlijke stad. Have fun!!
  2. Pieter Cobelens:
    14 juli 2019
    Sydney kun je niet "niet leuk vinden". Toch wel oesters gegeten he?
  3. Sien:
    14 juli 2019